Josefins Värld

Välkommen till världen Ella!

Kategori:

Känner att det blivit lite bloggning denna vecka, men snart är jag på G igen.

Inatt kom Jimmys och Katjas lilla Ella till världen. Super Grattis, hoppas vi snart får se underverket♥

Idag har jag umgåts med faster, och vi for iväg och shoppade, inte helt otippat? Hittade lite rea på Bikbok och 2 tröjor på Gina. Självklart köpte jag lite nytt till Elias på Lindex. Faster shoppade på bra, hittade lite olika saker. bla va vi in på Pirum parum i Haga, vad hon hittade där kan jag inte skriva eftersom det va presenter till vissa som läser här..:)

Imorgon åker stora delar av släkten hem, känns lite tråkigt men vi träffas ju snart igen:)

Just nu ska Daniel och jag lägga oss i soffan och mysa med film. Sen sova, känner att jag har lite sömn att ta igen.

God natt






Kommentarer


Kommentera inlägget här: