Josefins Värld

Badrumsfix..

Kategori:

Pappa har alldeles nyss varit här och kollat in badrummet, så allt blir godkänt menar jag, kanske ska tillägga att det är pappa som äger hyreshuset vi bor i, det är därför vi frågar honom om allt:)

Idag har vi hunnit med både shopping och kalas. Vi köpte en blöjförvaring från Sia till Elias, som vi ska hänga på hans säng eftersom att jag har flyttat in spjälsängen igen till vårat sovrum.  hade tänkt försöka få honom att sova där på dagarna iallafall:) Iallfall när jag satte in sängen så blev jag tvungen att flytta bort sängbordet där vi i vanliga fall har blöjorna.
Köpte en present till vårat gudbarn Ebba oxå från Sia, jag har en känsla av att hon blir lessen om hon inte får nått när lilla Ella får sitt paket. Hoppas vi snart har möjlighet att fara och hälsa på dem♥
Köpte nya örngott till sängen idag från Lexington, dyra men jag kunde bara inte låta bli, de har ju så grymt bra kvalitet på sina sängkläder.
Köpte lite kläder från Zara till Elias, jag gillar verkligen deras barnkläder.och av nån anledning känns det som att deras plagg inte görs i så många exemplar (fast det kanske de gör), det är mycket roligare att handla då inte alla bebisar har samma:)

Vi va förbi hos Sofia idag som fyller år, hon bjöd på supergod jordgubbstårta, hoppas att hon gillade presenten?

Just nu dags att städa ur badrumsskåpet med Daniel..... tråkigt men det måste ju göras...




Tröjor från Zara till Elias, kostade bara 69 sek st

Elias på kalas

Födelsedags barnet

Mama och mormor

Den goda jordgubbstårtan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: