Josefins Värld

Underbara Kussi

Kategori:

Imorgon är det måndag och ny vecka, vi ska dock börja denna vecka med tråkigheter, vi ska ringa djursjukhuset och höra efter vad som kan ha hänt med lilla Kussis psyke (katten) och framför allt, finns det nått man kan göra?
Om det finns nån underbar människa där ute som är intresserad av att låta Kussi flytta in vore guld värda, Hon är världens underbaraste katt men vill ju som sagt absolut inte vara nära nån annan katt, underbara Kussi det gör så ont i mitt hjärta, undrar om jag kommer klara detta? Men måste man så måste man det är ju på nått vis livets gång, men det gör så ont, Jag ska aldrig mer skaffa ett djur, när såna här stunder kommer är det alldeles för tungt.
Förlåt att det är så dystert på bloggen just nu, kan inte ens förmå mig att skriva.

Jag lever på hoppet....




Kussi♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: