Josefins Värld

En funderare....

Kategori:

Ikväll hade vi ju planerat att gå på Gatufesten men Daniel blir tvungen att jobba istället. Hade tänkt åka in ändå med Elias och träffa Erica och Robin- men jag tror jag står över ikväll, vill ju att älsklingen ska följa med men det är sånt som händer,
Tror jag ska gå ut då Elias vaknar och kanske slipa mitt sminkbord? Överdelen är ju klar men nedre måste slipas och målas.

Har funderat lite idag varför vissa människor vill vara bättre än andra??? Lider de av nån typ av mindrevärdes komplex eller vad?? Eller är det bara jag som råkar ut för såna människor? Förstår att prylar, saker med mera betyder oerhört mycket för vissa, jag gillar oxå saker men inte av den anledningen att vara bättre än andra. Har man möjlighet att köpa ny båt, ny bil, nytt hus,dyra smycken eller vad det nu kan vara Grattis! men sitt inte och skryt för mig hur mycket ni har i årslön då det inte ens stämmer... Patetiskt! Ett tips skippa lögnerna och njut istället av att bara vara er själva!

Jag däremot kan säga att jag är rik- men inte på pengar utan på kärlek massor av kärlek till människor jag älskar♥ Och vet ni vad prylar kan aldrig mätas i kärlek. Daniel och Elias jag älskar er. Tack Daniel för att du ser till att jag har det så bra men att jag åndå får vara mig själv..♥

Känner att detta inlägget blev lite negativt, Men jag hoppas att kanke några får sig en tankeställare och jag hoppas att ingen tar illa upp, eller tar man illa upp så kanske man ska ta sig en funderare...?

Kom ihåg alla där ute att livet går inte i repris så kom ihåg att njuta och va rädda om varandra!

Just nu ska jag bädda rent i sängen och sen njuta av våran underbara son♥

Kram

Kommentarer

  • vickan säger:

    Tjo! Ser att allt är bra med er!. Måste ta mig i krgen och sparka ut rumpan genom dörren och hälsa på er.

    Läste inlägget. tyvärr är det så.. Men man vet vad man själv har och njuta av det.... Kärleken och familjen är det viktigaste =) Ha det jättebra o kram

    2008-07-03 | 07:44:02
  • Josefin svarar säger:

    2008-07-03 | 11:49:09
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/
  • Josefin svarar säger:

    Hej vickan!

    Det vore jätte kul om vi kan träffas nått framöver, hör gärna av dig när du har tid kramar J

    2008-07-03 | 11:50:09
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: