Josefins Värld

Tropisk hetta

Kategori:

Gud så varmt det varit/är idag. det har då alla gånger varit 30 grader i skuggan, och inte verkar det ge med sig heller.
vi skyndade oss och åkte till mamma och pappa imorse, finns inte en chans att vi hade stått ut i lägenheten.
Stackars Elias har det så varmt, men det är tur att han är så duktig på att dricka vatten ur glas.

Imorgon kommer Daniel hem, Tyvärr så har han blivit förkyld, tydligen har han blivit smittat av en kille som va förkyld då de åkte. Jag säger då bara det förbannat! jag och Elias vill absolut inte ha nån förkylning nu i hettan och inte till semestern heller, hur tusan lyckas man bli förkyld mitt i sommaren?

Erica och jag skulle egentligen ha gått på bio ikväll och sett Sex and the city men det får vänta, jag tycker det är för varmt..

Nu ska vi äta middag här, riktig sommar mat med sill och nypotatis..

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: