Josefins Värld

Tack för idag

Kategori:

Idag har vi varit och hälsat på lilla Ella och Ebba. Ella är bara fem dagar och så söt, jag kan inte fatta att Elias varit så liten. Både jag och Daniel höll i henne och myste, och visst kunde man se en viss längtan i Daniel ögon efter en tll liten... men som sagt det får vänta ett bra tag till.
Vi åt en god middag hos dem- tacos, sen gick vi på promenad- så mysigt, synd att det regnade så mycket bara.

på hemvägen va vi in till Daniels mammas jobb och surrade ett tag. Vi hann ju inte se hundvalpen idag tyvärr så vi får försöka ta det till veckan, Elias va då glad som fick träffa farmor en snabbis.

Nu ska jag och Daniel tända lite ljus och bara mysa. det är så mysigt då det är mörkt ute och regnet öser ner.

God natt!




Lilla söta Ella (ni får tänka bort min regn frisyr)

Ella♥

Ebba och Elias leker

Elias va glad åt Ebbas alla rosa saker

På promenad i regnet

Mitt underbara allt, mamma älskar dig hjärtat♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: