Josefins Värld

snart slut på Tisdag

Kategori:

Idag har vi hunnit med mycket känns det som, både stan och sy. Just nu nattar Daniel Elias och jag får en liten stund för mig själv, sitter och funderar på hur jag ska få till allt här hemma så det blir precis som jag vill ha det, att inreda ett hem tar verkligen tid. Nånstans känns det som att jag så gärna skulle vilja ha ett hus medans jag trivs så bra här och kan inte riktigt bestämma mig för vilket område jag helst av allt skulle vilja bo i.  Kan det bero på att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med jobb och så?? Och framför allt vad bli bäst för Elias? och den stora frågan bygga eller inte?

Nu är det väldigt tyst inifrån sovrummet undra om båda somnade???

Imorgon ska vi på bvc och väga och mäta, så spännande. på kvällen ska vi mysa på Gatufesten. Förresten är det nån som bara ska gå en dag har vi en biljett till salu för halva priset! skynda fynda!

Sov gott




Lyckligaste mamman till världens underbaraste prins

Kommentarer


Kommentera inlägget här: