Josefins Värld

Sista dan innan helg

Kategori:

Ingela och William har alldeles nyss varit här på lite fika, alltid lika roligt att träffas. Det är superbra att Ingela är så lättsam och har ingen skillnad vart hon åker. Som idag då kom hon upp till mamma och pappa när vi va där. sånt gillar jag!

Vi är så trötta allihopa idag. Känner mig upphängd och nersläppt. Till och med Elias är trött efter allt. Stackars liten imorgon ska vi ta en soft dag med bara mys - Hemma.

Ikväll står Barnens hus (om vi orkar) och Max på listan. ska bli riktigt gott med en hamburgare.

Måste försöka komma ihåg att beställa synundersökning det får inte glömmas bort!

Nu ska jag och Hjärtat ta oss en nap

ciao




Elias hos mormor och morfar

Lilla William


Fikastund, har mina myskläder på mig, därav den rosa färgen.....
mormor, Anna-Karin och Ingela är oxå med på bild. Och självklart världens underbaraste baby

Söta Ingela

Kommentarer


Kommentera inlägget här: