Josefins Värld

Så varmt..

Kategori:

Idag har det varit så varmt här i Sundsvall- nästan för varmt för lilla hjärtat. Tycker synd om alla mammor och pappor som har nyfödda bebisar i den här värmen.

Alldeles nyss har jag pratat i telefonen länge med söta Ingela, det är verkligen perfekt att ha nån som fick barn samtidigt som mig, man har alltid nån att fråga som är i exakt samma situation. Ingela du är en super vän som jag håller kär- och inte nog med att du är en bra vän, att du dessutom säljer dina Prada solglasögon  till mig är ju helt super duper snällt, hoppas att jag kan hjälpa dig med nått annat.. puss♥

Ikväll har vi varit en sväng till Birsta. Köpte lite blomplant och två nya murgrönor till sovrummet. Daniel köpte en Bobby car till Elias, han är så gudomligt söt när han sitter på den, pappa Daniel är såklart mycket stolt över att Elias gillar den så mycket, vissa har ju en önskan om att nån ska bli en Formel 1 förare....♥

Köpte en ansiktscreme till mig själv på Kicks, Typiskt att allt tar slut samtidigt, måste investera i nytt schampoo och balsam oxå jag använder ju alltid Redken men tror jag ska pröva joico den här gången, undrar om jag hinner fara imorgon?.

Bordsunderlägget till Elias från Barnlycka kom idag, Helt suveränt, Detta är nått jag rekomenderar alla föräldrar att köpa, speciellt om man är rädd om bordet.....

Förresten söta Ingela har börjat blogga kika in här

Imorgon kommer Sara och Mats hit, ganska tidigt tror jag så nu ska jag hoppa i säng så jag är en glad och utvilad mamma imorgon.

God natt





Elias på sin nya Bobby car

Nya ansiktscremen, Detta är fjärde burken jag är inne på, och kan uan tveka säga att detta är den bästa cremen jag någonsin haft. Har även tvätten och ansiktsvattnet till. Helt underbara produkter, dessa rekomenderas starkt:)

Lyktor från Ikea för 39 sek. Tyckte att dessa såg lite juliga ut tidigare men är de bara i rätt miljö funkar de super, Blev så glad idag då jag såg att de kommit i babyblått, det blir ju perfekt inne på Elias rum, Den vita kommer att få flytta in i sovrummet.


-God natt alla där ute, önskar en bebis i pyjamas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: