Josefins Värld

Resesäng

Kategori:

Idag ska vi fara iväg och titta på en resesäng till Elias, tror det kan vara bra för honom att fortsätta sova i egen säng, nu när han äntligen börjat. Pratade just med Ingela som gav mig tipset att det är jätte bra om sängen har myggnät, då behöver man ju inte alls oroa sig.

Jag har sovit jätte dåligt inatt, drömt om ormar i sängen... usch hoppas jag sover bättre inatt. Elias har då sovit som en stock, han va så trött igår så han somnade halv åtta och klev upp tio över tio. Han somnade så snabbt igår att jag inte ens hann ge honom gröt, mådde så dåligt över det att jag blev tvungen att väcka honom vid ett tiden och ge honom välling. helt sovande åt han en flaska, underbara unge jag älskar dig♥

Har beställt tid till frissan så nu ska håret färgas och klippas igen.. tror det får bli lite ljusare igen.

Ha en härlig dag
Tjingeling




Igår på stan, vi tog en snabb fka på Charm innan vi fortsatte med shoppingen

Kommentarer

  • Ingela säger:

    Hur gick det med sängen? Hoppas ni hittade lite annat smått och gott också.

    Kram Ingela

    2008-07-29 | 20:22:09

Kommentera inlägget här: