Josefins Värld

Planering

Kategori:

Pratade med Erica förrut idag, vi kom att börja prata om bion till veckan. Ungefär såhär lät det

-  vi måste planera vilken dag vi ska gå på bio?
 Erica svarar:
- Ja jag antar att vi måste det, du gillar ju att planera, haha

Blev så full i skratt när vi hade lagt på, jag gillar verkligen att planera. behöver jag säga att jag planerade Ericas och min 25- års fest redan då vi fyllde 23! haha.
Jag är en sån människa som gillar att ha koll och ordning och reda.  Jag vill inte minnas att jag varit sån här förrut utan det är nått som kommit på senare dar. Men visst mår alla bra av att ha ordning, eller?

Just nu håller Daniel på att skruva ihop en ny tv- bänk från Ikea. Vi fick ett ryck på vägen hem idag! När vi va i Timrå va klockan 17.57 och de stänger 18.00. tror ni vi hade bråttom? men hann det gorde vi, så detta får bli vårat Lördags mys...
Men gud så bra med ny tv-bänk jag har verkligen hatat den vi haft!

Ha en trevlig kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här: