Josefins Värld

Packar...

Kategori:

hej och hå
här försöker vi packa och förbereda så mycket det går inför Torsdag, behöver jag ens säga att jag blev sittandes framför datorn istället. och vad innebär det? jo jag kommer att ha så in i tusan mycket att göra imorgon!
Gud så mycket det är man ska tänka på och ha med sig då man reser med barn, alla tankar börjar i stort sett med: ifall att....
Men gud så mycket jag ser fram emot att få åka med mina älskade. Har beslutat att inte ta med någon dator, utan nu ska vi ha riktig semester och bara rå om varandra. Hur tusan kan jag ha blivit så lyckligt lottad?
Det är som jag brukar säga till Daniel då han surar över att han inte har nån fiske lycka, Älskling du vet ju att antingen har man tur i Kärlek eller i fiske och du verkar definitivt luta mot det första haha.
Och tur för mig är ju det♥

Imorgon ska vi iväg till vårat gudbarn Ebba och lämna en "sommar present" sen blir det att åka till Daniels mamma och lämna lite saker.

Går jag inte och packar nu så ska jag iallfall gå och lägga mig så jag är pigg och glad mamma imorgon. morgon dagen kommer bli lång.

Kramar



Elias övningskör med mamma, och pappa är så klart jätte stolt att allt som har med bilar att göra är toppen.

Kommentarer

  • kristina säger:

    ja du jag antar att ni i alla fall reser med bil själv ska jag och Filip ta tåget till göteborg med nästan all packning, lite skickade jag ner med petter när han åkte för en månad sedan men jag kommer släpa på en veckas ombyten till oss båda, vagn och Filip :) Men det ska nog gå bra.

    2008-07-30 | 10:31:16
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • Sofia säger:

    Ja det syns att intresset för bilar redan finns. Han passar att sitta bakom ratten.

    Hälsningar Sofia

    2008-07-30 | 14:18:51
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/
  • vickan säger:

    Hej!



    Hitatde ni nåt kul i birsta här om dagen ?? Kram vickan

    2008-07-30 | 18:15:31
  • Josefin svarar Vickan säger:

    Hej, nä vi hittade inte direkt nått att shoppa bara lite små grejor. Tänkte på det efteråt har du börjat jobba i birsta? Hör av dig snart så vi kan träffas kram

    2008-07-31 | 00:46:32
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/
  • Josefin svarar Sofia säger:

    ja visst passar han, alltid retar det nån eller hur? kram

    2008-07-31 | 00:48:08
  • Josefin svarar Kristina säger:

    Huva vad jobbigt att resa med tåg och så länge, då gör det bra, kan tänka mig att du har grymt med packning, ha en bra resa kram J

    2008-07-31 | 00:50:01
  • Emma säger:

    Hoppas ni får en jättehärlig resa :) ge en stor kram till elias från mig, och hälsa bror :)

    Kramkram

    2008-07-31 | 01:19:56
    Bloggadress: http://nummer18.blogg.se/

Kommentera inlägget här: