Josefins Värld

Mys Söndag

Kategori:

Idag har vi varit hos Mats och Sara och firat Sara som fyllt år. Jätte mysig stuga har de men den ligger alldeles för långt bort för min smak.  Men mysig va den..
Fick Världens underbaraste gungstol av dem, precis en sån som jag letat efter, den ska få bli vit och sen ska den flytta in i min hall med en passande Lexington kudde till:)
Tack snälla underbara♥

Vi har alldeles nyss ätit middag här, pastakuddar med fem olika ostar Yummy! Och nu drog Daniel och Robin iväg och fiskade. Vi hade egentligen tänkt äta ute idag, men det får bli en annan dag:)

Jag och Elias ligger och myser i sängen, precis som man ska göra en Söndag.

Livet är underbart♥





Mys i stora sängen

Kommentarer

  • ingela säger:

    hej såg precis ditt inlägg. Förlåt, hade varit jätte trevligt, men här har vi en liten William som troligen har vattkoppor.... Innan så hade vi fok här på middag så jag bara hoppas att ingen blivit smittad om det är det han har.

    Kram Ingela

    2008-07-06 | 21:21:18

Kommentera inlägget här: