Josefins Värld

Mys mys mys

Kategori:

Idag på förmiddagen har vi snabbt varit och handlat mat, sen skyndade vi oss hem för att hinna måla mitt sminkbord en sista gång, men vad händer då?? Jo regnet öser ner, men jag tror bestämt att det börjar se ljusare ut nu. sminkbordet ska bli klart i helgen!!!

Just nu sitter jag och Elias och myser i pyjamas, vi har alldeles nyss ätit mat och nu har vi planerat att krypa ner i sängen och mysa, kanske hinner jag läsa nya nummret av Lantliv. Det är så mysigt att ligga under täcket med världens underbaraste barn och speciellt när det är så tråkigt väder ute.
Pappa Daniel har åkt snabbt in till stan och ska träffa sin syster, men jag hoppas att han snart är på väg hem igen.

Tråkigt att det är dåligt väder annars hade vi nog planerat att åka och äta nått, kanske Ingela och Andreas är på G??? ska ringa och kolla vad de har för planer.

Mys kramar från oss



                                                                                 
                                                                                   Myslördag med godis och tidningar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: