Josefins Värld

Mitt i natten

Kategori:

Helt galet och tokigt men nu åkte Daniel och hämtade hem Mcdonalds, mitt i natta! Det är såna här saker jag älskar med Daniel, han är lika spontan som mig. ända skillnaden är att jag alltid vill att det ska hända något medans Daniel kan njuta av att bara inte göra nått.

Jag har målat  och slipat mitt sminkbord ikväll så imorgon ska det bara målas en gång till sen ska alla små tillbehör på plats sen äntligen färdig Jippie!

Imorgon om Daniel slutar lite tidigare ska vi fara på Ikea/ Birsta vi behöver följande:

  • Stång till Elias klädskåp
  • 2 murgröna på rund ring
  • Kolla på vit fåtölj
  • Vit lykta
  • 4 konsoler (om de kommit in nu, har väntat på de länge)
  • 2 hyllplan
  • 2 vita kuddar
Nu ska jag hoppa i pyjamasen innan Daniel kommer....

God natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: