Josefins Värld

Hårfärgning

Kategori:

Håller precis på att färga håret- koppar, tror inte att det direkt kommer att synas eftersom jag är så mörkhårig just nu, men tanken är iallafall att det ska bli lite röda nyanser. Egentligen är jag väldigt emot att färga håret hemma, men för tusan låt gå för denna gången, vem vet kanske blir det superbra?

Idag har vi varit och hämtat ut två paket. I det ena va Elias kläder från Laredoute och i det andra kom mitt schampo och balsam från Redken. Äntligen får man tvätta håret med bra grejor:) Elias kläder va jättefina, en ljusblå stickad tröja och ett par ljusblå jeans. Det va meningen att Elias Converse skor skulle varit med i detta paket men de är försenade, typiskt!

Imorgon har vi lite ärenden på stan bland annat ska jag på synundersökning och beställa nya linser.
Vi hoppas på att mormor vill följa med oss♥

Tack för idag kära läsare♥
Godnatt!





Dessa ska användas ikväll, Det är första gången jag använder " de gröna" annars används alltid de "blå" som bygger upp håret. De gröna är för att få mer volym.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: