Josefins Värld

Grattis farmor 75 år!

Kategori:

Nu är vi hemma igen efter en jätte rolig fest med nära och kära. Maten, kakorna, tårtan ja allt va super gott. som alltid då min kära mamma varit i köket. Tror födelsedagsbarnet fick en fest hon sent ska glömma.
Elias va glad hela tiden som vanligt, inga problem alls förrutom att han reagerade lite när det blev för högljutt...

Tack alla för en super trevlig fest, hoppas vi träffas alla igen snart♥

Just nu dags att ta en dusch, av nån konstig anledning gör jag alltid det då jag varit på nån typ av fest eller middag.
sen ska jag lägga mig och drömma sköna drömmar.

Lite bilder blev tagna från ikväll, men inte så många som jag hoppats


Kära syster i sin fina Marimekko klänning, det va Sofia som va "toastmaster" och höll ordningen ikväll.

♥Kärlek♥

Min lilla kusin Cecilia som snart fyller 2 år

De underbaraste som finns♥

prinsen♥

Elias blötte ner sig och fick byta tröja två gånger. Till slut hade vi inte mer kläder med så då åkte presenten från min faster på. Underbart fin pyjamas- för inte ser ni väl att det är en pyjamas? Elias fick oxå en jätte fin disney tröja. Min faster säljer barnkläder på internet, mycket klänningar bla som hon tar hem från olika länder. mer info om det kommer senare. så man eventuellt får möjlighet att kunna handla av henne.

Min faster Ulrika med Sina barn Tinnja och Tilde

Party people

                                                                             

Kommentarer


Kommentera inlägget här: