Josefins Värld

Godmorgon eller Eftermiddag..

Kategori:

Idag har vi sovit länge igen vaknade vid 11 tiden så skönt. Igår kväll efter Mcdonalds somnade jag till på soffan, jag låg och halv sov och Daniel tittade på CSI mitt som det är vaknar hjärtat till och gråter, och jag bara flyger upp ur soffan och vad händer då om man har väldigt lågt blodtryck??? Jo jag svimmar som alltid då jag reser mig för fort, Daniel blev som vanligt super rädd, men det är ju faktiskt ingen fara man vaknar ju när man kommer till marken sen är allt som vanligt igen. Har svimmat så många gånger så jag är faktiskt inte rädd längre och dessutom hamnade jag ju på mattan så jag slog mig inte heller. Tyckte mest synd om lilla Elias som låg och grät efter mamma. Älskade hjärta♥

Just nu är vi hos mamma tror vi ska baka lite, eftersom vi ska ha fest här nästa vecka för min farmor som fyller 75 år- skoj!

Här i Sundsvall är det strålande sol idag, passa på att njuta alla
Kram




Blir så full av skratt av detta kort, jag bara älskar Zebror och karl som sitter på med mig haha. Livet är underbart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: