Josefins Värld

God natt Världen

Kategori:

Pratade alldeles nyss med Daniel som strax är hemma. Mamma och Sofia tittade förbi på lite kvällsfika men mest för att träffa lilla prinsen som vanligt haha.♥ Jag är så glad att jag har mamma, Världens underbaraste människa. vet inte hur ett liv utan henne skulle se ut???♥

Detta är till dig mamma:

Mamsen är du ledsen
varför ler du ej?
Vill du jag ska måla någonting åt dej?
Många vackra färger har jag ännu kvar
gråt ej lilla mamma, allt ska bli så bra.
Jag ska måla hela världen, lilla mamma
full av solsken varje dag.
Att det regnar och är grått det gör detsamma
du ska solsken i ditt fönster ändå ha.
Alla blommorna du gärna ville köpa
lilla mamma jag ska måla dem till dej.
Jag ska måla hela världen, lilla mamma
och allt ska bli så ljust och glatt för dej.
Önska lilla mamsen
önska vad du vill,
färgerna är många och de räcker till.
Himlens alla stjärnor, sagans alla slott
allting kan jag måla, mamma, önska blott.






Kommentarer

  • ingela säger:

    mycket telefon och gråt från william här. Vågar inte ringa dig denna sena timme, så jag hör av mig i morgon. Drom söta srömmar och ta han om varandra.

    Fam Brandsaeter....med röda prickar

    2008-07-06 | 23:33:58

Kommentera inlägget här: