Josefins Värld

God natt Måndag

Kategori:

Ikväll har vi varit onyttiga- igen och ätit på Max, detta får verkligen inte bli en vana, ärligt talat tycker jag inte att det är specciellt gott heller. men nu är det gjort iallfall..

Jag vill bara att denna veckan ska gå fort för då kommer Daniel hem och våran semester börjar på "riktigt". vi ska börja med att åka mot västkusten och bara mysa av havet och stränderna och självklart ska vi till Ullared och shoppa oxå:) Så skönt att bara vara och göra vad man vill. Snälla låt denna veckan gå fort....

Idag när jag städade en låda hittade jag mitt halsband som jag letat efter puh jag är riktigt rädd om det halsbandet . Mamma och jag köpte det i vintras, det är en silverplatta som det står Lev i Nuet på. När vi är på affären säger mamma till mig: Josefin, lev i nuet, det är nått du alltid ska göra, oroa dig inte för vad som ska hända, utan ta det då.
dessa ord betyder så mycket för mig, så varje gång nått känns svårt då tänker jag på mammas ord. det är bara min mamma som kan säga nått sånt klokt till mig, så detta halsband är jag så rädd om, jag har inte på mig det varje dag, men i oftast ligger det i tryggt förvar i mitt smyckeskrin så det bara är att plocka fram det.♥

Nu ska jag njuta av sista kvällen med Daniel på den här veckan....

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: