Josefins Värld

Full fart..

Kategori:


Hann med lite shopping idag på eftermiddagen, Vi va iväg och köpte present till farmor och då hittade jag denna underbara sminkväska på pashion. just nu har jag en värdelös så detta va verkligen ett måste.

Kunde inte stå emot detta badskum på Åhlens, Det kommer ju att bli så perfekt på badkarskanten:)

Lunch hos mormor och morfar idag efter bad och lek


Det är så roligt att träffa min faster, känns som att det va så längesen. Hennes lilla Tilde och  Johnny är oxå med på kortet.

Min farmor, lilla prinsen och mamma

Kommentarer

  • Frida S säger:

    Herregud va han är söt :) En riktigt glad liten sötnos. Vi får ta en grillkväll snart framöver. kram

    2008-07-09 | 07:37:01
  • Josefin svarar säger:

    Hej Frida! det vore jätte roligt att träffas nått framöver. hörde att Elias blev så glad då han såg dig på Ikea. hör av dig när du får tid så kan vi bestämma när vi kan träffas kram J

    2008-07-09 | 12:30:37
    Bloggadress: http://familjeneurenius.blogg.se/
  • Frida S säger:

    Ja jag hör av mig framöver vi kan ju försöka träffas när jag gå på semester kanske. Ja han var en riktig glad skit =) Kram

    2008-07-09 | 13:38:27

Kommentera inlägget här: