Josefins Värld

Elias nya matta

Kategori:

Godmorgon kära läsare♥
Idag har vi lite småsaker som ska inhandlas, bla nya kuddar till våran säng, tror jag ska kolla om Ikea har några som är bra? måste på ett apotek och köpa alvedon, ska gå in på Coop oxå, sist jag va där så köpte jag ett sköljmedel(som jag inte sett nån annanstans) som va Limited Edition från softlan, det luktar så underbart hoppas dessa aldrig försvinner. Doften som jag köpte heter heart men det fanns en som heter flower power oxå, den va nästan svagare i doften. måste köpa upp ett stort lager..

Daniel frågade mig igår vad jag har för ringstorlek.... skulle vi inte vara gifta redan skulle man nästan kunna tro att han ska fria?♥ detta är spännande♥




Underbart sköljmedel

Denna matta från Sia fick Elias av pappa igår. så fin♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: