Josefins Värld

Duktiga babyn

Kategori:

Ikväll har vi varit på promenad och myst, kvällen blev lite knasig eftersom att jag och Elias sov till åtta, nu har jag gjort det igen- varför lär jag mig aldrig???? undrar om jag somnar alls ikväll??
Elias är så duktig nu och somnar i sin egen säng, han sover inte hela nätterna där men iallfall halva och det tycker jag räcker gott och väl. det är en himla omställning för mig som är van att ha honom så nära på nätterna, det händer att jag vaknar i ren panik och undrar var han är. Som tur är kommer man ju oftast  på  så fort man vaknar till lite.

Nästa vecka är Daniel borta några dagar, då ska jag passa på att gå och se Sex and the city med Erica. Jag har inte varit på bio på evigheter, så det är något jag ser fram emot.

Nu vill Daniel att jag ska komma ut och mysa på balkongen.....

Sweet dreams

Kommentarer


Kommentera inlägget här: