Josefins Värld

Blogg frånvaro

Kategori:

Förlåt för min frånvaro, dagen och framför allt natten har varit hektisk.
Igår kväll när  vi skulle gå och lägga oss (jag är ganska rädd när Daniel är borta) börjar det med att katterna startar världens slagsmål, har aldrig hört nått liknande. Det visar sig att det kommit in en fågel genom balkongen, herregud vilket hallå liv Jag springer fram och stänger dörren till Elias rum, det är där inne allt händer, Det fortsätter att smälla och braka inne i rummet, katterna är helt hysteriska och går till attack när man närmar sig. Ärligt talat är jag så rädd dem att jag ringer till mamma och pappa som får komma till mig, kanske ska tillägga att vi har två katter. När vi senare öppnar dörren möts vi av en fruktansvärd doft, de förbamade katterna har varit så rädda (antar jag) att de pissat  och skitit ner hela rummet. så det är bara att börja skura, ett på natten, kan lova att katterna varit billiga idag... och självklart händer det då Daniel är borta.
Jag övervägde imorse att ringa nån som kunde komma och städa, men snåla jag... jag har städat och skurat så mycket hela dan att jag inte ens vill se en mopp..
Och trött?? det är bara förnamnet, för när vi äntligen skulle få gå och lägga oss då gör katterna inget annat än morrar, till slut är jag så less att jag tar med mig Elias och går och sover hos Sofia.  Hemsk natt må den aldrig upprepas..

Kvällen har då varit lyckad iallfall. Mamma och pappa skulle och äta middag hos mammas vännina Vouko, och då blev vi medbjudna, så snällt. då slapp vi ju bara vara hemma. och maten den va helt fantastisk. Tack snälla Vouko för allt!

Jag och Elias saknar Daniel så mycket, vi önskar att det vore lördag nu..

Nu ska jag (äntligen) få krypa ner i min underbara säng med världens underbaraste Elias.

Imorgon står jordgubbs plockningen på schemat.

Sweet dreams



Sofia och Elias på middag

Så himla härlig kväll, vädret va så underbart, för första gången i år kände man att nu är sommaren äntligen här


Värdinnan Vouko

Min mamma fixar och donar

Mys i vagnen

Världens bästa morfar/ pappa, helt klart, älskar dig pappa♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: