Josefins Värld

Äntligen

Kategori:

Äntligen är Daniel hemma, så skönt.
Vi har städat här ikväll och bytt alla lakan i sängarna och maskinerna gå för fullt, och ja jag vet det är lördag men det är så skönt att få det gjort och jag vill ju lämna allt i tipp topp då vi far, att komma hem till ett stökigt hem det är något av det värsta jag vet.

Allt känns lite tungt nu angående katterna, De vill verkligen inte vara med varandra längre, vad tusan ska jag göra??
Och hur ska man i såfall kunna välja en av dem? det klarar jag inte, detta är så tungt. Daniel säger att vi ska ge det en ny chans imorgon och kolla om de funkar ihop igen, annars måste vi ta svåra beslut och mitt i semestern, varför händer detta mig? Kanske låter dumt men katterna är ju oxå mina bebisar och vilket stöd de varit många gånger då man inte velat vara ensam eler inte haft nån att prata med- katterna de lyssnar alltid, vare sig de vill eller inte haha Håll tummarna att det kommer funka...

Orkar inte grubbla mer på detta nu, utan nu ska jag mysa med världens underbaraste Daniel och fira att äntligen har vi semester tillsammans♥

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: