Josefins Värld

Snart slut på torsdag..

Kategori:

Elias blev intebättre idag så vi ringde barnsjukhuset och fick en tid kvart i två, Vi fick träffa världens gulligate sjuksköterska och sen en läkare som inte kunde hitta nå större fel på Elias precis som jag trott, men som mamma känner man ju när allt inte är som det ska, vi kom iallfall överens om att avvakta och se så han inte blir sämre det bästa tipset han kunde ge va att amma på och ge vätskeersättning. Hoppas hjärtat är bättre  imorgon.

Om Elias är bättre imorgon ska vi ta en lång skön promenad kanske till och med ta oss till mormor och låna hennes symaskin (äger ju ingen själv, men skulle hemskt gärna vilja ha en)
Åkte in på Rummet i Måndags och hittade rosa Marimekko tyg som jag tänkte göra kuddfodral av ska bli så roligt att få göra lite vårigt hemma med ljusafärger på tal om det så måste vi beställa fönsterputs vi ser ju snart inte ut ...

Nu på kvällen fick jag hjälp av pappa att skruva upp Elias nya saker till hans rum, Va på Living härom dagen och köpte lite saker från Sia kids, Sia har verkligen jätte fina saker och till ett bra pris skulle kunna handla hur mycket som helst :) pssade även på att köpa varsin frukost mugg till mig och Daniel, jag hatar ju egentligen att bara ha  tex två muggar av nått  lider av nån skada då allt ska vara perfekt i skåpen så då vill jag helst ha åtta av varje, men dessa kunde jag bara inte låta bli.

Just nu dags att duscha och sen krypa ner i sängen med mina älsklingar och vara en bra mamma och fru.


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: