Josefins Värld

Slöardag?

Kategori:

Inge bra med våran prins idag :( magen som krånglar och jag har absolut ingen aning om vad som är fel? kan det vara den där dumma apelsin juicen som jag drack eller är det av kallsupen han fick i Lördags på badet?
Började iallfall igår och jag vet inte hur många blöjor jag bytt, tur att vi har Elias farmor  Maggan iallfall som man alltid kan ringa till när något är fel, (farmor jobbar på akuten i H-sand)
Maggan ringde iallfall och fixade så vi fick fara på sjukhuset och hämta resorb vätskeersättning, så nu återstår och se om han snart blir bättre annars får vi nog ta oss en tur till bvc.

Daniel fick ett ryck igår och åkte på Barnens Hus som hade babykväll, han kom hem med en jätte fin filt och en ny bilbarnstol som vi alldeles snart kan börja använda blev inte svart denna gången heller utan blå vi lyckas aldrig riktigt få till det där med färgen ha ha men blått är ju inte tokigt det heller till en liten prins :)

Nu ska jag försöka äta lite frukost innan prinsen vaknar.
 
Njut av dagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: