Josefins Värld

Bråttom!

Kategori:

Kom precis hem från en välbehövd och mysig promenad, gick till mamma på vägen och började kolla över tyget,mamma hjälpte mig  att sy Elias filt med grodprinsar iallfall blev jätte bra :) är så glad att jag har min mamma som är de absolut bästa finaste omtänksammaste person i hela världen, utan dig vore allt så mycket tyngre :)

Elias börjar bli lite bättre tror jag men fortfarande gnällig och väldigt mammig. Har ju inte slagit mig tidigare att det kan vara en tand som är på väg.

Daniel har prata med Robin och Erica som ska komma hit ikväll och se lets dance själv är jag inte så säker på att det är en bra ide med tanke på hjärtats mage, ska prata med Erica och se vad hon säger. Känns som jag måste ta hand om Elias och vara mamma till 100% nu.

Är Elias bara lite bättre imorgon ska vi försöka fara till farmor och Lennart på morgonen och hämta en jätte fin present till Elias som mamma fixat. spännande va?

Just nu dags att börja med middagen tills Daniel kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: