Josefins Värld

Julstress?

Kategori:

Nu är jag så där riktigt dålig på att blogga igen, Det är bara så himla mycket att göra inför jul. Men visst, det har  farit säkert 10 gånger genom mitt huvud idag att shit jag har ju inte bloggat på länge..
Men snart är julen här och då antar jag att allt lugnar ner sig? Min underbara Daniel ska vara hemma i två veckor under jul och nyår, så mysigt♥
Iår har vi tagit det stora beslutet att vi ska fira jul på ett ställe, Inget flängande och en massa stress för att hinna med så mycket som möjligt. Vi ska vara hos min mamma och pappa på julafton och hos Daniels familj på juldagen. Vi hade egentligen tänkt göra tvärtom, Men när jag sa det till mamma blev hon så ledsen, så jag tänkte snabbt om. Mamma betyder så mycket för mig och dessutom är Elias och mamma så fästa i varandra, så att skilja dem åt på självaste julafton känndes bara så fel. Mamma ställer upp så mycket för mig hela tiden så det minsta jag kan göra är ju att tillbringa julen där. Jag älskar dig mamma♥ Men som sagt på juldagen ska vi till Daniels familj och det kommer bli minst lika mysigt.

Vill ni veta en bra sak??
Jag har handlat alla julklapparna, Jippie!!
Nu kan jag andas ut och njuta fullt ut.
Imorgon ska vi fira lite "julafton" med tjejerna *längtar*

Nu ska jag sätta mig och skriva in lite datum i Elias Babybok.

Sov gott



Nybadad prins som inte kan släppa blicken från Mumin på tvn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: