Josefins Värld

Pyssel

Kategori: Jul 08

Idag har vi varit ut en sväng på fyndlagret, fyndade en silverbricka, en träälg,tillbringare och världens finaste ljuslykta i form av en gran, lämnade fyndlagret med ett leende på läpparna.. jag hittade allt jag sökte och betalade 75 sek för allt :) Min favorit gran kostade endast 15 sek.
Efter Fyndlagret åkte vi ut till Birsta och köpte lite blommor, hyllor konsoler och lite annat smått och gott, Så det ända som återstår är att gå till skogs imorgon och plocka lite granris.
Jag har även gett mig på att göra en egen krans att hänga i taket. Och efter många om och men (har bytt band flera gånger) och höjt och sängt den säkert 1000 gånger, så hänger den nu äntligen på plats. Daniel är lite skeptisk, men han är av den typen att man måste ge honom lite tid att vänja sig:)

Nu är tydligen min man redo att hänga upp lite hyllor... så det är väl bäst man agerar chef.. haha

Ha en trevlig kväll




På denna hyllan har jag placerat min gran

Närmare titt på granen :)

Här är en bild av vardagsrummet. här ser man lite av kransen i taket som jag gjort, Känns som att det bara är vita soffor som fattas..

Träälgen på nya fatet, fattas lite granris, men förhoppningsvis finns det på plats i morgon.

Adventsljusstaken

Vitrinskåpet i köket

Kommentarer

  • gina säger:

    hejhej vad fint du har hemma!!

    hur har du gjort kransen som hänger i taket??

    hare //gina

    2008-12-05 | 00:45:52

Kommentera inlägget här: