Josefins Värld

Mössa och Muffins

Kategori:

Igår ringde Jessica till mig och sa att hon hittat en sån där päls mössa (inte riktig päls) som jag velat ha så länge. Jippie. Underbara Jessica köpte den till mig och idag va jag in på jobbet och hämtade den. Riktigt tuff! Denna ska jag absolut ha riktigt kalla dagar och självklart då jag ska ut och åka skridskor..? För det är väl då den passar bäst?
Startade dagen med att baka muffins och småkakor. muffisarna tog jag med på jobbet och jag har en känsla av att de va riktigt uppskattade.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska kasta mig i bilen och hälsa på familjen Boström/Nygren??Eller blir det kanske lite stressigt?


/


Jag och min coola pälsmössa:=)

Dessa muffins bakade jag till jobbet. receptet kommer självklart från A piece of cake/Leila bakar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: