Josefins Värld

Underbar kväll

Kategori:


Ikväll har vi haft "lilla julafton" hemma hos Jessica. vi fick massor av underbara paket men det bästa av allt va absolut sällskapet. Alla mina närmaste vänner va samlade, sånt betyder massor för mig♥ detta kommer jag leva på länge.

Underbara prinsen va tomte kvällen till ära:)

Mina älsklingar Erica och Monica♥

Min underbara vän Jessica♥

Jag fick underbar halsduk och mössa i julklapp

Världens bästa syster yster♥

Elias älskar Jessicas katt Selma, (visst har katten cool grisdräkt på sig?)

Jessica tillhör en av Elias absoluta favoriter

Tack underbara vänner för ikväll, ni betyder så mycket för mig♥ och tusen tack för alla fina julklappar, ni är guld värda.
kramar♥

Nu väntar en underbar natts sömn och imorgon tror jag faktiskt vi ska klä granen. Jag fick Daniel övertalad så iår har vi en riktig gran, jippie!

Sweet dreams


Kommentarer


Kommentera inlägget här: