Josefins Värld

Middag, dansbandskampen och jobbet

Kategori:

Nu har vi nyss kommit hem från mamma och pappa. De bjöd på middag och Sofia och Ulf va oxå där, superkul! Vi tittade på Dansbands kampen. Men jag tycker nog att Scotts va bättre än Larz Kristers..??

På jobbet gick det bra idag, men segt som bara den. Nästan bättre då det är mycket folk då springer tiden oftast bara iväg. Har även införskaffat mig tre par nya skor. Inga direkt snygga utan mest praktiska. eller ja klart de va snygga oxå annars har ju väl inte köpt dem??..

Idag ska jag gå och lägga mig tidigt, är så himmla trött.. Förra natten blev inte alls lyckad, hade fruktansvärt ont i magen nästan som kramper, Ett tag trodde jag nästan det va magsjuka..  Men icke:) Men däremot kom jag fram till att det antagligen va för att jag åt kött igår.  Det är ju ett tag sen jag åt det nu, så antagligen fick magen sig en chock?? Men nu är jag i toppen form igen förrutom att jag är trött.
så nu passar jag på att säga Sweet dreams
.




Så här mysigt hade vi för ett tag sen. Elias är så underbar♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: