Josefins Värld

Love is giving

Kategori: Vardag

Just nu håller vi på att laga tacopaj, Yummy! min mage kurrar..
Jag har alldeles nyss kommit hem från spraytanningen, tror det blev ganska mörkt den här gången. Har bokat in en ny tid redan nästa Måndag eftersom vi eventuellt ska  fara iväg på en mini tripp, vart? Det berättar jag om det blir av..

Tänk imorgon är det julafton, Jag längtar så efter att få se allas reaktioner då de öppnar sina paket. Ni vet Love is giving! Jag tycker absolut att det är roligare att ge än att få. Men kan väl erkänna att jag är väldigt nyfiken på vad Daniel köpt till mig..

Nu dags att äta




Daniel köper alltid en massa fina saker till Elias då han är ute och shoppar. Dessa "tygbullarr" va ju bara alldeles underbara. Det märks att Elias betyder allt för Daniel♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: