Josefins Värld

Julmarknad

Kategori:


Idag har vi varit på Norra Berget på julmarknad, supermysigt men kallt som bara den. Maggan, Lennart och Axel kom oxå med. Efter Julmarknaden begav vi oss till Birsta och åt mat och sen hann vi med lite julklappar.

♥De allra bästa som finns♥

Jag och Axel åkte häst med släde

Hästen som drog släden:)

Axel och jag igen:)

Nu tror jag att jag och Elias ska fara och hälsa på mormor en snabbis innan det är läggdags, sen om jag hinner ska jag se veckans avsnitt av Andra Avenyn.
Kram


Kommentarer

  • IdaB säger:

    Visst e marknaden mysig!??

    Jag bara älskar den!

    Hade trott att vi skulle hinna upp idag oxå innan kalaset, men jag mådde inte nå vidare på morgon kvisten..

    Ser att du har en bild på min lillgumma oxå (Diana-hästen)

    O på pappas korv o näsa!! hahaha...



    Ha en trevlig kväll!!!



    Kram

    2008-12-07 | 20:23:30
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: