Josefins Värld

Hemma igen

Kategori:

Hemma igen!
Underbart skön helg med massor av skratt, god mat, pussar, kramar MEN även en tråkig sak hände! När vi va hemma hos Sara och Mats börjar Sara känna sig dålig.. och gissa vad hon gör?? Jo får magsjuka och spyr, medans jag är där!! och lider man av en oerhört svår kräkfobi behöver jag väl inte säga mera?
Jag kastade på mig skorna (fick sån panik så jag fick inte ens på mig ett par strumpor utan åkte barfota) drar upp stackars Elias, som ligger och sover sen sliter jag åt mig väskorna och nästan springer därifrån med gråten i halsen, och Daniel kommer självklart efter.. Får mina panikkänslor och funderar såklart varför händer detta mig, hinner bara sätta mig i bilen och sen kommer alla tårar, man blir lixom både arg och livrädd på samma gång. Men som vanligt då vi varit med nån som fått magsjuka så verkar vi peppar peppar ha klarat oss... Kanske har jag blivit bönhörd?? Men jag försökte verkligen bita ihop under resan, och vi hade riktigt roligt.
Natten till idag har min underbara syster varit med mig eftersom jag är som mest rädd för att börja spy på natten. Daniel och Elias har ju självklart oxå varit hemma, men jag kan bara inte låta Daniel vara vaken med mig och sen gå upp tidigt för att jobba. Så tusen tack underbara syster yster, jag älskar dig♥
Nu ska jag sluta skriva om en massa tråkigheter! Jag är en positiv människa och jag ska bara ta mig igenom den här natten, sen blickar jag frammåt...

Kommentarer

  • Mr Reipas säger:

    Åh herregud, då kan man ju inte träffa er denna vecka! Två veckors karantän måste vi ju ha! :/

    2008-12-02 | 09:27:42

Kommentera inlägget här: