Josefins Värld

Bröllop

Kategori:

Usch vad dålig jag varit på att blogga denna veckan, Har helt enkelt inte funnits tid och inte har det direkt hänt nått roligt heller.

Jag och Daniel har beslutat oss för att inte fara till Finland på bröllop. Tråkigt men sant, Det blir så himla bökigt att ta sig dit, är det inte för lång resväg så är det på tok för dyrt, och då är inte jag direkt snål, men nån måtta får det ju vara. Vi funderade nu i sista sekund att ta flyg dit, men då ska man ju först till sthlm och sen vidare till Finland. Och all packning, vagnar mm på ett flyg hmm nä jag är ledsen men det känns för jobbigt. Jag tror faktiskt alla som har barn förstår oss, Hoppas bara att Anna+ släkten tycker det är ok. Ni vet ju själv hur det är när ni så gärna vill komma men det funkar inte..
Tyckte verkligen detta va värt ett inlägg eftersom jag har jätte dåligt samvete med tanke på att det är Annas stora dag och vi är så ruttna att vi inte ens tar oss dit. Men men sånt som händer bara att blicka framåt och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi snart åker till Finland så vi får träffas alla.♥

Idag har vi varit på Ikea, köpte lite ny inredning till garderoberna. Och då blev jag ju självklart jätte inspirerad att städa dem oxå. Så nu har jag världens ordning och alla sommarkläder är bort plockade för iår. Det är så skönt då man har ordning på allt, men man undrar ju hur länge ordningen varar??Förhoppningsvis länge denna gången.
Köpte lite mer nya underkläder på Lindex och tre par nya örhängen från Glitter. Hittade en overall till Elias på Kappahl, men den ska lämnas tillbaka strl blev inte bra.Kanske hittar jag nån fin i sthlm. Tycker det är riktigt svårt med overall till Elias, alla är ju så stora och klumpiga, inte alls i min smak. Och hittar jag en bra finns den bara i riktigt små strl. Jaja det löser väl sig :)

Min underbara Daniel börjar få ont i halsen, attans! jag hade hoppats att han skulle klara sig. Daniel brukar inte bli förkyld, men det är väl kanske inte så konstigt om han är smittad, han har ju tagit hand om två snor bollar i veckan haha.
Men då får Elias och jag sköta om honom på bästa tänkbara sätt, eftersom vi behöver inte vara rädda att bli smittade..

Imorgon om det inte blir ändrade planer ska vi bädda rent i sängarna (efter förkylningen) och sy lite.

Nu ska jag ta hand om Daniel, sen lägga mig

God natt

                              

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Vi har köpt en reima till Filip att ha i vinter, dom är tunna men ändå varma och barnens behåller sin rörlighet, är det väldigt kallt finns det gott om plats att ta på ett extra lager. Barnbutiken i matfors säljer reima. Dyra men helt klart värt sitt pris. lätta är dom att klä på åxå, det har jag märkt när jag jobbat.



    Förstår precis varför ni inte ger er iväg till Finland, jag skulle nog åxå ha backat ur.

    2008-08-29 | 09:29:37
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: