Josefins Värld

kvällsmys

Kategori:

Har precis suttit och myst med Daniel och tittat runt på lite olika sidor.. Min Daniel är det absolut bästa som finns♥ Han känner mig så himmla bra och vet precis hur jag funkar. Och varje gång jag blir irriterad över nått bara skrattar han, och vem kan vara sur då?? haha

Imorgon börjar ny vecka. Ska ta en mysdag imorgon eftersom resten av veckan är ganska fullbokad. Daniels syster och pappa kommer hit imorgon kväll. Det dumma är ju att det är Måndag och då jobbar Daniel länge,Ibland undrar man hur han tänker?? Vi träffar dem så sällan så när det väl händer är det ju roligt om man hinner umgås ett tag oxå. Men det är min Daniel i ett nötskal - en riktig tidsopptimist... Ska iallafall bli jätte skoj att träffa Elias farfar imorgon♥

Nu ska jag ta min jätte stora godisskål och krypa upp i soffan nära min älskade. Livet är underbart! Och nä jag skulle aldrig klara mig utan Daniel♥

Kramar
                    


Elias på kalas

faster Emma/Daniels syster

Elias med sin farmor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: