Josefins Värld

Tacos

Kategori:

Just nu lagar vi tacos här hemma, ska bli så gott riktigt längesen vi åt det nu :)

Vi ska ha riktig myskväll här med tända ljus, hela familjen har redan klätt på sig pyjamas/ mysdress.
Elias verkar vara lite hängig, näsan rinner lite, hoppas att vi klarar oss från förkylning. Får så ont i mamma hjärtat så fort det är nått med min älskling. Men jag antar att nån gång måste ju vara den första, vi har ju klarat oss från förkylningar tidigare.

Trots lite " snor rinnande" har vi varit iväg och handlat mat och självklart hann vi med lite shopping :) köpte lite nya kläder till Elias bla galonbyxor, lite tröjor och ett par tygskor till mig själv. Alla som känner mig vet ju att jag älskar tygskor men problemet är att de blir ju inte så fräscha när man använder de dag ut och dag in. Så förbrukning på de är stora :) Men kanske köpte jag årets sista idag?

Köpte en ny vit stor spegel till hallen oxå + en vit griffel tavla. Tycker att de är så fina och visst blir man glad när man får ett kärleks medelande så fort man kommer innaför dörren... oxå är den ju perfekt att ha som ett kom ihåg....

Nu dags att äta

Ciao
                     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: