Josefins Värld

Tacos

Kategori:

Just nu håller vi på att göra tacos med fiskpinnar. Blev en väldigt sen middag idag... Men det är sånt som händer. Än så länge funkar det ju medans Elias är så pass liten.

Tänkte försöka komma igång med simningen så fort som möjligt eftersom jag börjar få mer och mer problem med min nacke och rygg. Fick faktiskt ett ryck när jag va ute och gick och tänkte att jag går hem fort sen far jag iväg och simmar ( typiskt mig att komma på nått i sista sekunden). Men det visade sig att badhuset öppnar inte förrän nästa vecka- surt.
Men på nästa Tisdag då börjar allvaret..

Har en grym halsbränna ikväll, det är lixom nått som sitter i sen jag va gravid.. Superbra att äta tacos då - NOT.

jaja Ha en fortsatt trevlig kväll
   Kramar
                                   


Liten blir stor... Detta är från Elias dop, min underbara lilla älskling♥

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Ja visst är det konstigt det där med halsbrännan. Jag har aldrig haft halsbränna förrän jag blev gravid och min sitter fortfarande i den åxå :(

    2008-08-20 | 08:31:43
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: