Josefins Värld

Tack och God natt

Kategori:

Nu är bebisen badad och ska bara äta välling, sen så är det tack och god natt. Lilla underbara prinsen har sovit lite dåligt natten som varit, tror bestämt att han drömmer en massa så nu föredrar han att sova med mamma och pappa igen. och det är ju så mysigt tycker självklart mamma, värre för pappa som tycker han får för lite plats...

Pratade alldeles nyss i telefonen med underbara Sara. Hon är ju beräknad att få barn samtidigt ungefär som vi fick Elias och jag förstår verkligen hur mycket hon längtar. Vid den här tiden i fjol hade vi precis kommit hem från Gotland och det ända som kretsade i våra huvuden va när kommer bebis? Vårt lilla efterlängtade mirakel, Vi älskar dig så♥ Tänk att våran prins snart blir 10 månader. och 31 Oktober 1 år! Blir alldeles tårögd då jag tänker på natten han kom till världen, större kärlek kan aldrig upplevas. Tack snälla för att Elias finns hos oss♥
Och tack för att jag är så lyckligt lottad och har Daniel, Utan honom vore jag inget..Jag älskar dig Daniel♥

Ha en härlig natt och kom ihåg livet går inte i repris så glöm inte att stanna upp i bland och njut av att just du är du med allt underbart som det innebär♥

Kramar
                 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: