Josefins Värld

Super mysig kväll!

Kategori:

Vi har alldeles nyss kommit hem från Erica oh Robin, Blev lite sent för Elias del som somnade i min famn, men jag tycker att det är ok att göra så här nån gång ibland, bara det inte blir hela tiden.
Vi va då iväg på en mysig promenad istan och kikade på lite folk, det är väl det roligaste som finns- studera folk och titta vad de har på sig.

Efter många förslag hit och dit bestämde vi oss till slut för att äta hamburgare på Big Boy, och det betyder att jag har ont i magen nu.. Min mage har blivit så vek på sistone och jag är grymt beroende av rutiner det vill säga frukost, lunch och middag på relativt samma tider varje dag. Men man får offra sig en kväll som denna, Det är ju så roligt att vara med Erica och Robin♥ Ni är de bästa vännerna som finns♥

Imorgon om vi är pigga så ska vi fara på Aukton. kanske hittar jag mitt efterlängtade månbord i rätt storlek?

Nu dags för sängen

God natt


                                                                                        Visk, visk.....

Robin, Erica och jag

Super söta Erica♥

Kolla in Ericas super snygga väska, minns tyvärr inte vart hon köpt den, måste fråga imorgon..

Mamma på promend

Så här mysigt hade Elias det i vagnen, det va så kallt ute ikväll så man önskade nästan att vinterpåsen skulle ha varit med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: