Josefins Värld

Sov dags- igen..

Kategori:

Har varit nått tok med datorn ikväll, antar att det va Telia som hade strul med tanke på att den bara böjade funka. Därav har jag inte kunnat  blogga nått idag..

Jag har alldeles nyss varit hos Sofia och suttit och surrat om fobier med henne och mamma ( som oxå va där) Alla mina nära vet ju vad min största fobi är, och nuförtiden har den även ett namn det kallas emetofobi och betyder kort Kräkfobi. Skulle detta gå att bota så skulle jag göra vad som helst eller betala vad som helst för att bli av med detta. Men men kommer tid kommer råd, det är ju inte direkt så man kan undvika "alla" magsjukor med ett litet barn som i framtiden ska gå på dagis. Tur är väl att nånstans inom mig vet jag att jag kommer klara detta när det händer och jag har ju ett fruktansvärt stort stöd runt mig när det gäller detta. Behöver jag tillägga att jag i stort sett aldrig har spytt i hela mitt liv förrutom en gång och det va självklart då fobin uppkom.. Uscha nu till nått roligare...

Vi har haft en fantastisk dag med mamma och sofia. blev inte så mycket shopping förrutom lite armband, örhängen och lite saker till Elias. Köpte ett par skor på Din sko till Elias som han ska kunna ha som slit och släng när vi är ute i gräset , hade egentligen tänkt köpa ett par gummistövlar men det blev alldeles för klumpigt på den lilla foten.
Träffade en massa nära och kära idag på Ikea, alltid lika roligt att träffa vänner som man inte träffar så ofta som man önskar.

Nästa Torsdag ska jobbet ut och äta, kanske följer jag med vem vet? Skulle ju vara roligt att träffa alla, men det är ändå nått som tar emot jag har ju verkligen mitt livs paus just nu och vill absolut inte tänka på nått som har med jobbet att göra.. jaja jag har ju några dagar på mig att fundera.

Hämtade nya linserna idag så nu ser jag hur bra som helst, äntligen!

Nä nu ska jag sluta skriva en massa och lägga mig istället, min underbara kom just ut ur duschen så nu ska jag passa på att krypa ner i hans varma famn och titta på vårat mirakel som sover sött.♥

Sweet Dreams

                                  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: