Josefins Värld

Shopping

Kategori:


Detta huset såg jag i Idas blogg och jag blev så avundsjuk att jag bara blev tvungen att köpa ett oxå, fast jag valde ett svart eftersom det andra va inte riktigt vitt och jag va då rädd att det skulle se lite  " smutsigt" ut hemma hos oss. Kolla förresten in Idas blogg här. En super söt tjej som har riktigt bra smak, Mycket av min inspiration till hemmet hämtar jag hos just Ida. Förretsen lyktan är köpt på Nordljus


Söt tunika från Cubus

Party top? från Cubus

Mina nya skor

Kommentarer

  • IdaB säger:

    Men vad du e Gullig!!!!! :D



    Tack snälla du för de vänlig orden!!



    Roligt att man kan inspirera andra.



    2008-08-21 | 20:54:49
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se
  • IdaB säger:

    Föresten..

    Dessa ljushus ska komma i zink oxå sa jacob :)



    Men jag håller på att längta ihjäl mej efter Walther & Co zinkhus, de e för underbara!!!

    2008-08-21 | 21:14:01
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: