Josefins Värld

Ser frammåt..

Kategori:

Hotellet är bokat och fixat inför sthlms resan, så skönt, jag längtar så oerhört att få bara fara och mysa med Daniel och Elias. Ulf som bor i Uppsala erbjöd oss att bo där, Så det säger vi tusen tack till men denna gången vill vi bo på hotell bara för att vi inte ska behöva bry oss i nått. Vi har hittat ett hotell som ligger väldigt centralt, det betyder att Daniel kan ligga på hotellet och mysa med Elias medans jag shoppar.. Ska verkligen försöka hitta lite snygga höst kläder till mig själv denna gången. Gud som jag längtar, glömmer nästan bort allt sjukdom och elände medans jag sitter här och skriver haha. På denna sthlms resan ska vi försöka hinna hälsa på lite vänner och bekanta, oftast finns det inte tid till det men denna gången ska vi absolut hinna hälsa på Daniels syster Sara och Mats, det  står  högst på listan.
 nu ska jag försöka få i mig lite mat medans Elias sover..

Kram alla!

                           


Denna sängen ska vi sova i när vi kommer till Sthlm..

Kommentarer

  • Ingela säger:

    Ser kanonfint ut det där. Hoppas ni får en bättre fortsättning på veckan och ta hand om varandra. Höres efter helgen.

    Kram

    2008-08-26 | 19:29:27

Kommentera inlägget här: