Josefins Värld

Rolig inbjudan

Kategori:

Idag har vi fått en rolig inbjudan på posten. Det är från Toyota center i Birsta, De vill att vi ska komma och pröva alla nya Lexus modeller, sen bjuder de på middag. Sist vi va iväg på något sådant va det Audi som bjöd och det va riktigt skoj, supergod mat hade då iallfall. Så har vi inget annat för oss så är det klart vi ska gå. Fast någon Lexus tror jag inte blir inköpt..  Eller vem vet?

Idag har jag ätit lunch på stan med världens bästa Jessica. Alltid lika skoj att träffas. Sen hann jag gå en sväng på stan, Köpte två halsdukar på hm och badsalt från Lexington till vårat badkar som förhoppningsvis snart är på plats.
Elias har haft turen och fått en Barbapapa pipmugg+ sked av världens bästa mormor. Tack så hemskt mycket Elias bara älskar muggen♥

Har lite saker som jag måste hinna fixa denna veckan:

Boka in spa tid på Södra berget till mig och Elias 
Köpa vita hyllor till badrummet
Ändra min tandläkartid
Boka hotel tills vi åker till Sthlm
Baka inför mitt klädparty på Söndag

Detta måste bara göras, tror jag ska ta en fixardag imorgon.

Nä nu ska jag bada prinsen

                                        


Knasig bild som jag tagit själv. Ville bara visa min nya Gant tröja som är så skön. En sån borde alla ha :)

Nya halsdukarna från hm

Badsalt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: