Josefins Värld

Risifrutti

Kategori:

Har precis ätit en Risifrutti, Manna, helt klart min nya favorit. Daniel som började köpa dem och nu kan inte jag sluta. Typiskt mig, äter nått tills jag inte vill se dem mer.

Som sagt idag har det inte blivit mycket gjort, jag for iväg och hämtade paketet som va min klänning från Asos.com . faktiskt helt ok men tyvärr för stor, men istället för att orka byta strl ska jag sy in den. Blir nog bra men ärligt talat den är mycket finare på bild, men så är det väl alltid kanke?

Imorgon är en ny dag med nya friska tag, känner att det blev lite väl lite gjort idag. men imorgon ska tvätten fixas och kanske åker vi till Daniels mamma en sväng.
Tog hem sand och snäckor från Mellbystrand så dessa tänker jag göra ett litet projekt av hoppas det hinns med  imorgon.

Ha en härlig fortsatt kväll
Kramar






Kommentarer


Kommentera inlägget här: