Josefins Värld

Rapport från andra sidan havet.. ..

Kategori:

Mamma ringde alldeles nyss och frågade om vi ville komma dit och äta middag eftersom hon hade så mycket mat. Och självklart vill vi ju det. Min mamma är så omtänksam jämt och eftersom vissa ursäkta jävla arslen måste kasta ur sig en massa onödiga kommentarer från andra sidan havet, Min mamma förtjänar inte att höra en massa skitsnack! Jag blir så less och jag har grymt stor förståelse varför mamma tog sitt pick och pack.... Mamma du är den mest underbara människan jag känner ingen kan mäta sig med dig! Och låt inga idioter säga nått annat. Och mamma att du har det bra, det talar väl för sig själv , eller hur? Ska man säga den svenska avundsjukan eller ursäkta den finska.....

Ursäkta alla läsare för ett negativt inlägg, men ibland är ju bara vissa för mycket..

Snart kommer Daniel hem, då ska vi fara och äta och sen handla lite mat+ blöjor,

Ha en underbar kväll!
  Kramar

                

Kommentarer

  • vickan säger:

    Hej!



    Det är bra att du peppar mor din... hon e ju så go o omtänksam så d behöver hon. Krama om lillen. kram vickan

    2008-08-12 | 18:12:47

Kommentera inlägget här: