Josefins Värld

Ompysslade

Kategori:


Idag ser våran dag ut ungefär så här. Både jag och Elias är lite hängiga idag och vad passar inte bättre än att fara till mormor och bli lite ompysslade. Jag har glasögonen på mig idag, finns inte en chans att jag ska få in linserna. Men bättre än igår är jag iallafall.Och tur det!

Mamma och Pappa har så mycket bärbuskar på gården. Så jag och Elias passar på att äta både krusbär,hallon,körsbär, svarta och röda vinbär, så gott. Såna här tillfällen längtar jag verkligen efter ett hus.

Elias är inte riktigt lika slö som mamma så han passar på ibland att köra lite med gåstolen- ute. Vi offrade gåstolen och tog ut den och upp till mormor och det blev succe, Elias älskar att kunna springa runt ute.


Ha en fortsatt trevlig dag


                                                 

Kommentarer

  • IdaB säger:

    Vi hade en precis lika dan till Tindra :)



    Men hon började ju krypa när hon var 6 månader.. o nu har jag ännu en unge som är överallt ;P

    2008-08-25 | 13:46:16
    Bloggadress: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: