Josefins Värld

Naturvän?

Kategori:

Kan ju ärligt säga att när allt detta med ekologiskt började ta form tänkte jag först men herregud vad är nu detta? Men även solen har ju fläckar...
Idag kan jag nog kalla mig en riktig naturvän, Men inte på det viset att jag gillar vara ute i skog och mark ( tihi den va till dig Ingela). men definitivt på alla andra sätt. Försöker alltid att handla ekologiskt på affärn och " organic cotton" på kläder om det finns. brukar oxå försöka tänka på miljön när det gäller bilen för det första kan man ju gå om det finns möjlighet och för det andra så har jag en bil med partikelfilter som gör att den näst intill klassas som miljöbil. Tror det är bra att införa till de små på en gång hur viktigt det är med miljön.. eller vad tror ni?

Blev en super sen tur till affären ikväll, och Elias va väldigt trött på slutet, men nu är kylskåpet fyllt och blöjorna på plats, så nu återstår bara att borsta tänderna och krypa ner i sängen med mina älskade.
Imorgon står stan eller Birsta på listan..

Sov Gott och va rädda om varandra

Kramar  
                   


Ekologiskt är bra! Kolla på den fina bodyn jag hittade till Elias på Ica Maxi kostade endast 79 sek och självklart organic cotton.

Kommentarer

  • Ingela säger:

    Ha ha! Håller helt med om vikten att tänka ekologiskt och framförallt försöka få våra barn införstådda i det hela.

    Kram

    2008-08-13 | 06:37:59
  • Andreas säger:

    Ja du som spolar ur pet-flaskorna också...

    2008-08-13 | 08:21:08
    Bloggadress: http://www.brandsaeter.se

Kommentera inlägget här: